Emergency Fund in Gaza for Family

More Info

Hello,

My name is Rajae Eltemawi, and I (along with all of my extended family members outside of Gaza) am reaching out to you with a heavy heart. Our families in Gaza are going through unimaginable hardships, and we are seeking your support to provide them with a glimmer of hope during these difficult times.

Gaza, a place often associated with conflict and adversity, is home to our loved ones who have been living under extremely challenging circumstances, to say the least. The people of Gaza have endured years of conflict, economic instability, oppression, and limited access to basic necessities. Our family, like countless others in the region, has been affected profoundly by these circumstances.

This current round of hostility has caused more damage than we ever thought possible.

We have family members who have been killed, homes destroyed, businesses decimated, and any way to create a life after this round of war ends has been nearly obliterated.

Despite these hardships, our family has remained strong and resilient. They are determined to overcome their challenges and create a better future for themselves and their children. Your support can make a significant difference in their lives. Your donation can help provide the foundation for their future.

Our goal is to raise $500,000, and we need your help to reach it. This is just the beginning. We do not know when the carnage will stop.

Your contribution, no matter how big or small, will make a meaningful impact. Every dollar will go directly towards improving the lives of our family members in Gaza, providing them with a sense of security and hope for a brighter future.

We understand that times are tough for many, and we appreciate any support you can offer. If you are unable to donate, please consider sharing this campaign with your friends and family or through social media to help us reach a wider audience.

Thank you for taking the time to read our story and for considering a donation. Your support means the world to us and, most importantly, to our family in Gaza.

Thank you

مرحبًا،

اسمي رجاء التماوي، وأنا (مع جميع أفراد عائلتي الممتدة خارج غزة) أتواصل معكم بقلب مثقل. تمر عائلاتنا في غزة بصعوبات لا يمكن تصورها، ونحن نسعى للحصول على دعمكم لتزويدهم ببريق الأمل خلال هذه الأوقات الصعبة.

إن غزة، وهي مكان يرتبط في كثير من الأحيان بالصراع والشدائد، هي موطن لأحبائنا الذين يعيشون في ظل ظروف صعبة للغاية، على أقل تقدير. لقد عانى سكان غزة سنوات من الصراع وعدم الاستقرار الاقتصادي والقمع ومحدودية الوصول إلى الضروريات الأساسية. لقد تأثرت عائلتنا، مثل غيرها من العائلات التي لا تعد ولا تحصى في المنطقة، بشدة بهذه الظروف.

لقد تسببت هذه الجولة الحالية من العداء في أضرار أكبر مما كنا نعتقد أنه ممكن.

لدينا أفراد من عائلات قُتلوا، ودُمرت منازل، ودُمرت أعمال تجارية، وتم طمس أي طريقة لخلق حياة بعد انتهاء هذه الجولة من الحرب.

وعلى الرغم من هذه الصعوبات، ظلت عائلتنا قوية ومرنة. إنهم مصممون على التغلب على تحدياتهم وخلق مستقبل أفضل لأنفسهم ولأطفالهم. دعمك يمكن أن يحدث فرقًا كبيرًا في حياتهم. تبرعك يمكن أن يساعد في توفير الأساس لمستقبلهم.

هدفنا هو جمع 500,000 دولار، ونحن بحاجة لمساعدتكم للوصول إليه. هذه ليست سوى البداية. ولا نعلم متى ستتوقف المذبحة.

مساهمتك، مهما كانت كبيرة أو صغيرة، سيكون لها تأثير مفيد. كل دولار سيذهب مباشرة نحو تحسين حياة أفراد عائلاتنا في غزة، مما يوفر لهم الشعور بالأمان والأمل بمستقبل أكثر إشراقا.

نحن ندرك أن الأوقات صعبة بالنسبة للكثيرين، ونحن نقدر أي دعم يمكنك تقديمه. إذا لم تكن قادرًا على التبرع، فيرجى التفكير في مشاركة هذه الحملة مع أصدقائك وعائلتك أو عبر وسائل التواصل الاجتماعي لمساعدتنا في الوصول إلى جمهور أوسع.

شكرًا لك على الوقت الذي أمضيته في قراءة قصتنا وعلى التفكير في التبرع. دعمكم يعني العالم بالنسبة لنا، والأهم من ذلك، لعائلتنا في غزة.

شكرًا لك

Campaign Wall

Join the Conversation

Sign in with your Facebook account or

Help Rajae raise $500,000 by making a donation.